Vezetett szervizkönyves időgép a legdrágább eladó hazai Moszkvics
Valódi időutazásra hív ez a gyári állapotú, több évtizedes múlttal rendelkező szovjet négykerekű.
Valódi időutazásra hív ez a gyári állapotú, több évtizedes múlttal rendelkező szovjet négykerekű.
Ha az akkori Skodákból létezett kétajtós változat, akkor miért ne készülhetett volna a Wartburgokból is?
A rendszerváltozás éve volt, és ahogyan sok más mindent, a szocialista autókínálatot is kisöpörte a következő néhány év. Az akkor új autók pedig mára – jól megőrzött állapotban – milliós ritkaságok lettek.
Ha valaki egy teljesen felújított apró lengyel autóra vágyik, az ezzel a járgánnyal vélhetően jó üzletet csinálhat.
Ez a kétütemű füstokádást és nyitott tetős autózást egymással kombináló NDK négykerekű elsősorban exhibicionista sofőrök számára lehet jó választás.
Az NDK autógyártó messze legnépszerűbb típusa szinte csak úgy ontja magából a füstöt, de egyszerűen nem lehet nem szeretni.
Egy valódi szovjet időgép tűnt fel a színen az Egyesült Államokban, mely éppen új gazdáját keresi.
Ha egyszerűen túl kicsi a Kispolszki és túlságosan unalmas bármelyik Lada, akkor remek választás lehet egy ilyen lengyel járgány.
A 80-as években keveseknek adatott meg, hogy beüljenek egy kupé Skodába, és mostanra tovább csökkent ennek esélye, hiszen mára alig maradt meg néhány jó állapotú példány. Mutatunk egyet.
60 éve szinte változatlan formájú az UAZ 450, amit csak cipócskának hívnak az oroszok.
A több évtizedes román technika nem éppen patika állapotú, ám a ritkaság ezúttal alaposan megnövelheti az árat.
Amikor még egy komolyabb autószerelési beavatkozáshoz sem feltétlenül kellett szakszerviz. Csak egy kis hely és némi hozzáértés.
A cseh márka ezen modellje több szempontból is igen különleges, noha létezéséről nagyon kevesen tudnak.
Mutatunk egy autót, melyről még a négykerekűek iránt fokozott érdeklődést mutatók sem feltétlenül tudják azonnal megállapítani a gyártót és a típust.
A Csehszlovák autógyártás remek farmotoros modelljének ezen példánya kivételesen jó állapotban maradt meg.
A szocialista autóknak mindig is nagy rajongótáboruk volt, a magyar szívhez sok modell közel áll. Hányat ismer fel belőlük?